JUST přichází z přírody

Dotazy k prodeji

DotazyProdej_obrazek.jpg

Jak si můžu koupit produkty JUST a Nahrin?
Produkty našich švýcarských partnerů JUST a Nahrin v Česku získáte jedině od nás, jsme výhradní tuzemský distributor. Produkty nabízíme přes přímý prodej, musíte se tedy obrátit na některého z našich odborných poradců. Pokud zatím nejste ve spojení z žádným odborným poradcem, navštivte stránku Poraďte se a nakupte u našich nejlepších.

Je nutné kvůli nákupu produktů jít na party?
Nemusíte se účastnit party, pokud vám to nevyhovuje. Vždycky je tu možnost sejít se pouze s odborným poradcem. Nestyďte se mu říct, jaký způsob spolupráce vám vyhovuje, jistě vám vyjde vstříc.

Chci si produkty objednat on-line, jde to?
Teď už ano! Zeptejte se svého odborného poradce, zda používá náš systém Online objednávka. Pokud ano, určitě Vám rád poskytne adresu svojí Mikrostránky a umožní vám zaregistrovat se do systému.

Mohu si objednat produkty přes Online objednávku, i když zatím nemám svého odborného poradce?
Ano, určitě. Při registraci do systému si budete moci vybrat odborného poradce ve vašem okolí. Objednané produkty vám můžeme poslat i rovnou od nás z centrály. Odborný poradce, kterého jste si vybrali, se s vámi sám spojí a poskytne vám potřebné poradenství k produktům. Produkty s vysokým obsahem přírodních složek se bez odborného poradenství neobejdou. A navíc přes Online objednávku můžete vybírat pouze ze stálé katalogové produkty, zatímco odborný poradce vám zprostředkuje i naše speciální nabídky, kolekce či výhodné akce.

Online objednávka je klasický e-shop?
Kdepak, jedná se o on-line nástroj pro přímý prodej. O objednávku produktů se postará váš odborný poradce stejně, jako kdybyste spolu například telefonovali. Pokud žádného odborného poradce nemáte, na stránce Jak si objednat zboží se dozvíte, jakými způsoby lze produkty objednat. Můžete se Poradit a nakoupit u našich nejlepších nebo můžete najít toho odborného poradce, který je vám nejblíže, přes Online objednávku. Objednávku produktů vždy realizujete u svého odborného poradce, pouze si vyberete, zda vám má doručit produkty přímo on (zdarma), nebo přepravce za poplatek. Váš odborný poradce vás vždy kontaktuje s potřebnými informacemi o tom, jak produkty používat a s čím je lze případně kombinovat.

Poradce mi chce prodat produkty za jiné ceny, než jaké vidím u vás na webu. Je to v pořádku?
To v pořádku rozhodně není. Prosíme, v takovém případě se ozvěte přímo nám do společnosti JUST CS přes kontaktní formulář, který najdete v menu vlevo. Spojíme se s poradcem a domluvíme se s ním na dodržování pravidel.

Mohu po stěhování začít produkty kupovat od jiného poradce než doposud?
Jistě, pokud se stěhujete daleko a původní poradce by s vámi složitě řešil schůzky a předávání produktů, můžete se kdykoliv obrátit na jiného. Zvažte však, jestli by se přeci jen nenašlo nějaké řešení, jak zůstat v kontaktu s původním poradcem, ten zejména při delší spolupráci už zná vaše potřeby.

Přemýšlím nad tím stát se poradcem, ale nevím jistě, kolik tomu mohu věnovat času a jestli vlastně dokážu lidem něco nabízet (docela se stydím). Má smysl to zkoušet?
Určitě má. Dejte věcem volný průběh a otevřete se tomu, co vám vstupní školení dají. Množství času, které práci věnujete, záleží čistě na vás. Na našich školeních vám pomůžeme zbavit se ostychu a naučit se komunikovat se zákazníky. Nebojte se a zkuste to. I kdyby to nevyšlo, pořád si alespoň budete moci koupit naše produkty za výhodnější ceny pro sebe a své blízké.

Prohlížením těchto stránek souhlasíte s používáním cookies, které zefektivní procházení tohoto webu.